
Een practicum rondom het verzuimgesprek, slechtnieuwsgesprek, jaargesprek, feedbackgesprek en ontwikkelgesprek.
Het voeren van feedbackgesprekken, beoordelingsgesprekken gesprekken of slechtnieuws-gesprekken behoort tot reguliere taak van leidinggevenden. Hoe communicatief vaardig we ook zijn, we hebben allemaal gesprekken die ongemakkelijk zijn en frustreren. Omdat het onderwerp beladen is of omdat uw gesprekspartner een 'gebruiksaanwijzing' heeft. Het goed kunnen inzetten van interventies in gesprekken, het herkennen en hanteren van eigen emoties en die van de ander en een goede voorbereiding vormen de ingrediënten voor het effectief voeren met lastige gesprekken.
In deze training leren de deelnemers gesprekken te sturen en onder controle te houden en ontwikkelen zij een eigen aanpak om meer rendement uit hun gesprekken te halen. De training vergroot het inzicht in persoonlijke communicatie en in de wijze waarop opvattingen, gevoelens en reactiepatronen bepalend zijn voor het verloop van het gesprek.
De gespreksvaardigheid van de deelnemers wordt versterkt doordat zij leren hoe en wanneer zij diverse gesprekstechnieken kunnen inzetten. Ook kunnen ze gebruikmaken van de verschillende niveaus in een gesprek. Hierdoor hebben zij meer grip op de dynamiek van hun gespreken weten zij hoe zij de interactie met hun gesprekspartner positief kunnen beïnvloeden.
Het programma van deze praktische en resultaatgerichte training bestaat uit;
Denk je dat dit practicum voor jou en collega-leidinggevenden een waardevolle stap kan zijn neem dan contact op
Een practicum rondom het verzuimgesprek, slechtnieuwsgesprek, jaargesprek, feedbackgesprek en ontwikkelgesprek.
Het voeren van feedbackgesprekken, beoordelingsgesprekken gesprekken of slechtnieuws-gesprekken behoort tot reguliere taak van leidinggevenden. Hoe communicatief vaardig we ook zijn, we hebben allemaal gesprekken die ongemakkelijk zijn en frustreren. Omdat het onderwerp beladen is of omdat uw gesprekspartner een 'gebruiksaanwijzing' heeft. Het goed kunnen inzetten van interventies in gesprekken, het herkennen en hanteren van eigen emoties en die van de ander en een goede voorbereiding vormen de ingrediënten voor het effectief voeren met lastige gesprekken.
In deze training leren de deelnemers gesprekken te sturen en onder controle te houden en ontwikkelen zij een eigen aanpak om meer rendement uit hun gesprekken te halen. De training vergroot het inzicht in persoonlijke communicatie en in de wijze waarop opvattingen, gevoelens en reactiepatronen bepalend zijn voor het verloop van het gesprek.
De gespreksvaardigheid van de deelnemers wordt versterkt doordat zij leren hoe en wanneer zij diverse gesprekstechnieken kunnen inzetten. Ook kunnen ze gebruikmaken van de verschillende niveaus in een gesprek. Hierdoor hebben zij meer grip op de dynamiek van hun gespreken weten zij hoe zij de interactie met hun gesprekspartner positief kunnen beïnvloeden.
Het programma van deze praktische en resultaatgerichte training bestaat uit;
Denk je dat dit practicum voor jou en collega-leidinggevenden een waardevolle stap kan zijn neem dan contact op